برادران اهل سنت نه تنها 9 زیارت نامه گوناگون از غزالی، قسطلانی، یاجوری، ابن حبیب، شیخ زاده ، فاکهی و... در کتب خود نقل کرده اند، بلکه زیارت نامه ابوبکر و ... در کتاب فقه در مذاهب چهارگانه ج 1 صفحه 551 و سه زیارت نامه برای عمر و سه زیارت نامه برای هر دو شیخین و زیارت ائمه بقیع ، شهداء احد، زیارت حمزه را در کتب خود آورده اند . آنها نه تنها زیارت قبر پیغمبر اکرم را مستحب مؤکد می دانند بلکه کرامات زیادی نیز به قبر ابوحنیفه ، معروف کرخی ، زبیر، شافعی . سیده نفیسه، مشهد رأس الحسین،‌مرقد علی بن الحسین و احمدبن حنبل نسبت داده اند چنان که ابن جوزی در مناقب احمد صفحه 454 نقل می کند: خداوند هر سال قبر احمد رازیارت می کند{!}. و ابن عساکر در صفحه 46 ج 2 تاریخ خود در رؤیایی از ابی بکر بن انزویه از رسول خدا (صلی الله علیه وآله) نقل می کند: من یزوره غفر الله له: کسیکه قبر {احمد بن حنبل} را زیارت کند خداوند اورامی آمرزد. و ابن جوزی در ضمن وقایع سال 389 می نویسد : اهل تسنن به زیارت قبر مصعب بن زبیر {قاتل مختار بن ابی عبیده ثقفی} می روند همان طور که شیعه به زیارت قبر حسین (علیه السلام) می روند . المنتظم ج 7 صفحه 206.

مرحوم علامه برقعی انصاف نداده اند . شما انصاف دهید آیا کسانی که به جای زیارت قبر حسین بن علی (علیه السلام) به زیارت مصعب بن زبیر وطلحه و زبیر می روند و خداوند سبحانه و تعالی را سالی یک مرتبه به زیارت قبر احمدبن حنبل می آورند حق دارند به قول علامه برقعی شیعه را مشرک و رافضی بخوانند ؟
احادیث زیارت قبر پیغمبر اکرم ص در صحاح و مسانید اهل سنت از طرق مختلف نقل شده که فقط به چند نمونه آن اکتفا می کنم :