منابع:
کتاب
1- احمدرشتی، جیهان، تبلیغات در رسانه های ارتباط جمعی، ترجمه عبدالجلیل بشری زاده، ندای دوست، 1383، جلد4و5.
2- آندرو، دادلی،تئوری های اساسی فیلم، برگردان مسعود مدنی، تهران، رهروان پویش، 1389، چاپ دوم.
3- آوینی، سید مرتضی، آینه جادو، تهران، نشر ساقی، 1377، جلد 1.
4- آوینی، سید مرتضی، رستاخیز جان، تهران، واحه، 1390.
5- بی نا، مجموعه مقالات و گفتارها، جنبش نرم افزاری، به اهتمام و مقدمه ی سعید جورابلو، تهران، انتشارات الهه ناز، 1383.
6- جنبش نرم افزاری، مجموعه گفتگوها، کانون پیشگامان جنبش نرم افزاری، به اهتمام و مقدمه ی مسعود جورابلو،تهران، انتشارات الهه ناز، 1383، چاپ اول.
7- سمتی، محمد مهدی، عصر سی ان ان و هالیوود، تهران، نشرنی، 1385، چاپ اول.
8- طباطبایی، سید محمد حسین، المیزان فی تفسیر القرآن، بیروت، مؤسسه علمی، ج 15، ص 93.
9- فرج نژاد، محمدحسین، اسطوره های صهیونیستی سینما، تهران، هلال، 1387، چاپ اول.
10- فرشته حکمت، محمدعلی، اقتباس در سینما، تهران، جامعه نو، 1390، چاپ اول.
11- کاوش گر، حبیب، فریب بزرگ، تهران، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربه، 1388، چاپ اول.
12- کیل، پالین، سینما امپراتوری پنهان، ترجمه بزرگمهر رفیعا، تهران، نشر قطره، 1385.
13- گابلر، نیل، امپراتوری هالیوود، ترجمه الهام شوشتری زاده، تهران، عابد، 1391، چاپ اول.
14- ¬محمودی، مسعود، ارزیابی و تحلیل عملیات رسانه ی غرب علیه جمهوری اسلامی، دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها، بی تا، جلد سوم.
15- مددپور، محمد، آشنایی با آرای متفکران درباره هنر، تهران، سوره مهر، 1388، چاپ دوم.